sâmbătă, 29 noiembrie 2008

Rugati-va pentru ei...




Ionel&Cornelia Balutoiu, sunt 2 tineri din Floresti ce s-au dedicat lui Dumnezeu de curand...Ionel in luna septembrie a anului acesta iar Cornelia cu putin timp inaintea lui. Dumnezeu i-a binecuvantat ca familie cu trei baieti; cel mai mic Andrei, Nicu al doilea - cel din imagine, si Luci care nu este in pozea de mai sus.
In una din vizitele facute in familia lor, am intrebat-o pe Cornelia mai exact momentul cand ea s-a predat lui Dumnezeu. Mi-a spus ca doar cu o luna inainte dar nu a spus nimanui pana ce Ionel, sotul ei, va raspunde si el chemarii lui Dumnezeu.
Imi aduc perfect aminte de momentul cand Ionel s-a hotarat pentru Cristos...in mai multe randuri imi spunea: va promit cat de curand ma pocaiesc si eu. Eu il intrebam dar cand?de ce nu acum?Ocolea un raspuns exact dar ma bucuram de faptul ca dorea acest lucru si nu era impotrivitor lui Dumnezeu cum sunt multi altii din zona Olteniei. In Septembrie, cand un grup de tineri din Biserica Dragostea Arad au fost impreuna cu noi in slujire, Dumnezeu i-a vorbit din nou lui Ionel...a incercat sa amane cum facea si inainte dar dupa o lunga discutie cu el, a spus: azi vrea sa ma pocaiesc si sa ma intorc la Dumnezeu. Nu a avut nevoie ca cineva sa-l ajute cu o rugaciune model, ci in cuvinte simple dar sincere si-a cerut iertare lui Dumnezeu si s-a dedicat Lui. La sfarsitul rugaciunii,ca semn al intoarcerii spre Dumnezeu, a bagat mana in buzunar si a aruncat bricheta spunand: ``de azi inainte nu mai am nevoie de asta``.
Dar pentru ca stim ca Diavolul nu doarme ci da tarcoale ca un leu, rugati-va pentru Ionel&Cornelia. Au nevoie de multa,multa rugaciune. In fiecare vineri seara, de la 6, ne intalnim cu ei pentru un timp de studiu al Sfintei Scripturi dar si rugaciune si partasie cu ei.

Niciun comentariu: